Kom in å kik på Wayne's.

Sa jag att vi gillar att dansa? Jo, det tror jag att jag nämnde. Och livsnjutare som vi är var vi inte så särskilt svårövertalade att hänga med våra nyfunna engelska vänner ut även igår. Det var ju så kul både i fredags och i lördags. Wayne's heter stället vi hänger på och det är där det händer. Även på söndagar har vi nu fått erfara. Vi bestämde att det skulle bli det enda stället igår. Vi skulle gå hem när det stängde. Gjorde vi det? Den frågan låter jag hänga i luften.

Ikväll är vi i alla fall hemma. Än så länge. Det är soft musik och plugg som gäller. Än så länge. Vi har ju faktiskt eftermiddagslektioner i veckan, så ingenting är omöjligt. Ingenting är någonsin omöjligt. Allt är möjligt. Till och med att prata franska är möjligt. Idag kom jag på att jag faktiskt kan prata franska. Lite knaggligt, men behjälpligt. Det var en fin tanke att komma på.

Här, vetja! Kom in å kik lite hur det ser ut på Wayne's. En liten sneak peak i alla fall. Vi gillar det. Jarå, det finns mycket med Wayne's som vi gillar. Yea, mate!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback