Systrar av Kärlek.

Idag har Bästa varit i stan. Med fästman, melon och vänner. Det var fint.



Jag är less på mitt telefonabonnemang och undrar om det nästan inte blir billigare att använda det svenska ändå? Det hela är i alla fall väldigt krångligt och just nu verkar jag ha noll kronor. Ej okej. Om ni inte hör från mig så är det inte för att jag inte tycker om er. Det är för att jag inte vill ringa och fylla på kortet och prata med telefonsvarartanten som jag inte förstår. Jävla skitgrej. Det åskar och öser ner regn utanför fönstret. Nästan lite mysigt. Nu ska jag sova. Det behöver jag. Mer säger jag inte. God natt.

Kommentarer
Postat av: Joxolajnen

Mäh! Jag vill också träffa er i Nice. Själv ska jag åka til Skövde.

2009-09-18 @ 15:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback