Om jag någon gång ska säga I do.

Jag har två motton här i livet varav det ena lyder: En bra kvinna reder sig själv. Det håller jag stenhårt på, även om det hänt att jag måste påminna mig själv om det när hjärnan har spelat mig ett spratt. Detta motto motiverar mitt val att bara vara jag. Vilket jag för övrigt för mitt liv inte kan förstå varför man ens skulle ifrågasätta, men tro mig, det har hänt. Hur som helst. Jag är ändå en riktig tjejtjej och ja, jag har planerat mitt bröllop både en och två gånger. Det finns några olika teman, men nu kan det vara så att jag har bestämt mig. Häromdagen såg jag nämligen denna klänning och fastnade vid skyltfönstret i flera minuter. Så ja, om jag någon gång hittar en man som är god nog att svepa undan benen på mig och lyckas passa till (helst inte i) denna klänning så kanske jag säger I do.



Kommentarer
Postat av: malin

ja, faktiskt riktig fin!

Postat av: Elin

Hehe jag ska faktiskt det! Vi bokade kyrkan idag! Den var superfin!

2009-09-07 @ 14:00:29
URL: http://jeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback