Det är utflyktstider, för en del.

Samma trupp, fast med påklädda vita stjärtar hela dagen och två man starkare, åkte på utflykt i dag också. Å ja säj då de, Norrland ä ju som fint. Hjoo. Mums. Vi krigade oss igenom skogen och kom fram till en vik som var som lugnet själv, åt fruktsallad och kastade macka och hörde på Jepson som höll låda. Briljant dag. Jag och Soffe/SG/Semlan stannade kvar lite längre än övriga och tog ett parti Maxi-Y och blev på kuppen bitna av pissmyror. Men vad gör det när livet annars känns king? Sen lyckades vi även hitta en riktig stig på vägen hem och det var ju trevligt, bara det.

Dagen avslutades på ett helt briljant sätt. Soffe/SG/Semlan fick äntligen bli medlem i 500-klubben och efter detta fantastiska happening kastade vi oss in i en 100-gradig bastu. Vi var dock tvungna att kasta oss ur den och ner i havet ganska snabbt. Vet du hur varmt 100 grader är? Jättevarmt!

Nu är jag jättelycklig i själen och det enda som fattas mig nu är min käraste kära. Tänk att få kramas.



Skogsmulle 1, 2, 3 och 4.



Så underbart som bara Norrland är.



Innan pissmyrorna.



Jaha, det fanns en stig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va, fanns det en stig? Ni missade sara fall på hemvägen. Haha. Så kul. Den var en pärs.. Tack för två trevliga dagar! :) ses

2010-08-17 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback