Måndagen som bara var.

Jag lyckas liksom inte få något vettigt gjort idag. Jag tossar omkring och äter pepparkakor och dricker glögg, ungefär. Fast det är ju i och för sig ganska vettiga aktiviteter just så här i juletid och allt. Men ändå. Man kan ju inte göra det en hel dag. Jag har jobbat. Det kan tyckas vettigt. Annars mest tossat. Jag ler åt snön som yr här på västkusten. Och så har jag sett ett gäng avsnitt Sunes Jul. Kära värld, det är SÅ bra.

Men nu är det slut på det roliga och dags för sovning. Ingen k-måndag. Men inte heller en sådan som går till världshistorien. Lite bara-vara-dag. Imorgon hoppas jag på att vara studiemotiverad. Det börjar vara läge för det nu. Inget Tompabarsbygge att skylla på längre. Fram med anteckningsblock och penna! Först; bonne nuit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback