Grönt te. Och nu är jag faktiskt trött.

Det var ett tag sedan jag satt uppe så här mitt i natten och pluggade. Jag vet inte om det betyder att jag inte pluggar så bra eller om det kanske tvärtom är så att jag pluggar så himla bra dagtid så jag slipper göra det nattetid. Dunno. Just precis nu kände jag i alla fall att jag behövde skriva klart lite grejer. Det skrivs och skrivs från alla anteckningar. Och jag har just druckit en jättestor kopp te för att få upp lite kroppsvärme. Grönt te har jag druckit. För Sandra har lärt mig att man inte får dricka svart te på kvällen. Då kan man inte sova. Ibland förbjöd hon mig att dricka kaffe efter klockan nio också. Så grönt te har druckits och sova skulle jag absolut kunna göra nu. Jag ska göra det snart. Jag ska bara...

Kommentarer
Postat av: Ralle

Kaffe får och bör man dricka JÄMT! Basta!

Postat av: Namme

Mamma Ulla dricker rött te på kvällen, för de har hon hört att man sover bra på.. ett tips!

2010-02-24 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback