Kökslådorna är i alla fall fina.

Idag hade jag tänkt plugga, men riktigt så blev det inte. Det blev i stället så att jag promenerade runt hela stan. Och då menar jag inte att jag "gick på stan", utan jag promenerade verkligen runt hela stan. Uppfriskande. Sen gick jag även lite på stan och köpte på mig lite mer geb till hemmet. Som om man inte har nog, men nej, faktiskt inte riktigt. Det går inte att riva morötter utan rivjärn och utan matlådor är matlådetänket ganska meningslöst. När jag kom hem var jag ju så klart tvungen att pyssla med det jag inhandlat, så det blev inget pluggat då heller. Tur för mig ändå att jag redan i fredags läste allt inför morgondagen. Och se vilka fina kökslådor jag har nu! Trots att jag plockat och grejat hela dagen är det mesta bara halvfärdigt. Hyllor ska borras upp, hatthylla ska införskaffas och sånt därnt ni vet. Men som sagt, fina kökslådor har jag i alla fall. Jag gillar mitt nya kök.


Kommentarer
Postat av: Tjatnamme

Men jag vill ju se fler bilder än dem där två. Lägg upp så man ser hur du har det, vaaa! Fin burk där till höger iaf.

2010-02-02 @ 18:17:18
Postat av: Fripp

Bra jobbat Bree. Jättefint, men håller med föreående talare..fler bilder tack. Puss och Kram

Postat av: Fripp

Den är mer som dustit, håret blir som att man badat i saltvatten i en vecka men håret blir inte fett av det. Det är kung!

2010-02-03 @ 16:31:56
URL: http://fe.blogg.se/
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Marimekko ftw. :)

2010-02-18 @ 20:03:26
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback