När Larret är för långt borta får man ta till andra medel.

Jag är ju född och uppvuxen i och tillsammans med Larret (always forever in my heart). Där har vi alla lärt oss att två av livets bästa är att dansa och att umgås i grupp. Vi ser gärna en kombo av dessa två finesser i livet. Alltså, att dansa i grupp. Det ska jag få göra nu och det känns fantastiskt roligt. Åå, vad trevligt. Dansa, dansa, dansa.



Här görs det för övrigt musikvideo. Kan vara E-type. Kan även vara typ... Darin kanske.


Kommentarer
Postat av: Emma Guran

HAHAH så king! tror till och med att det är dr alban! sing halleluja!

2010-02-18 @ 11:07:15
Postat av: MallanR

Jag saknar er alla, mest i världen. Vi är som gjorda för att vara tillsammans tror jag. Neje det är ju den här what is love baby don´t hurt me, don´t hurt me no more! Vad nu den heter :P Puuusss

2010-02-18 @ 13:32:25
Postat av: MallanB

Jag med, jag med, jag med! Nästa reunion kommer bli en lyckans dag. Jaa, jag tror jag är på samma linje som MallanR. Att döma av bilden har du ju det på film till och med :)

2010-02-18 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback