What the world needs now.

Här sitter jag och försöker lösa lite världsproblem. Och jag tänker att jag är otroligt angelägen om att CSN ska behandla klart min ansökan, som det så fint heter, för det finns två saker som jag jättejättegärna vill köpa just nu för att det ska kännas bra i själen. Ett gymkort och en flygbiljett.

Det går inte ens att tänka tanken att ta sig ut på löparrundor när det ser ut som det ser ut där ute. Jag vill svettas med andra i en träningslokal och bli pressad av en käck instruktör. Få träningsvärk och slippa ledvärk. Detta är kort och gott livsnödvändigt.

Ungefär lika nödvändigt som att jag måste ta mig iväg till Italiens och få prova på mina sprillans nya kunskaper i italienska. Och kanske lite annat. Som sagt, själen behöver det, så kom igen, CSN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback