I will follow the road down to Africa.

Efter att ha försökt förstå mig på det här med Frasstrukturgrammatik och sedan ätit pulversoppa och hårdbröd till middag kändes livet lite allmänt nja. Lade i protest ifrån mig block och penna och tog Stiegs andra i handen. Det är ju faktiskt underbart att fly till skönlitteratur när man inte riktigt känner för att tänka på verkligheten. Men sen tänkte jag om och tänkte till och gav mig själv ett slag i ansiktet. Fastän jag bara var trött och less drog jag på mig träningskläder, rev ner kupongen med gratisträning som gick ut idag och gick med snabba steg till gymmet. Gav hundratio under en timmes Afro och nu så här efter det känns livet faktiskt mer ja än nja. Det här med träning är ju bra briljant.

Noterade för övrigt att det hängde springklossar till ett tumbling i taket i en av hallarna där på Gibraltargatan. Måste snarast ta reda på vilken gymnastikförening som tränar där. Gymnastiken fattas mig. Helt klart.

Nämen, lite dusch på det här och sen kanske några sidor Frasstrukturgrammatik igen för att ligga bra till. Imorgon är det måndag och då kommer kära mor och förgyller stan. Det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback