Happy running.

Min kropp är lycklig!

Har varit i prinicip konstant illamående en vecka i sträck. Det har ju inte varit så trevligt. Inte trevligt alls faktiskt. Särskilt tråkigt tycker jag att det är när träningslusten försvinner. Inte bra. I dag kändes kroppen dock lite mer samarbetsvillig så jag tog turen ut till hamnen och trots att det blåste motvind så gick själva löpturen i medvind. Jag gillare. Sen pumpade jag ut min kropp lite mer i min fars "gym" (läs: rum med en träningscykel, en yogamatta och ett par hantlar) och nu är kroppen glad. Happy running. Happy kropp.

I kväll ska Siw och Elsie mötas upp för en bit mat. Det blir ju också happy times. Happy Friday, världen!

Två tanter i Bologna. Svar nej, vi vet inget om Bolognas nattliv.

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback