Trivsamt.

Jag trivs. Dagarna är trvisamma. Trevliga. Grattis till mig som känner så.

Och appropå trevligheter så är det här min favoritplats här i Skärgården. Eller egentligen bara favoritvy. Jag vet inte varför, men det bara är det. Den allra finaste platsen. Kanske är det för att det påminner om barndomens dagar på väg ut till färjan och Finland med bilen full med grejer och retsamma storasyskon? Kanske är det för att det påminner om barndomens dagar när jag och vännerna satt på det där taket och vinkade till lastbilar i hopp om att de skulle tuta? Kanske är det för att det påminner om barndomens dagar när pappa hade båtverksamheten nere i småbåtshamnen och jag cyklade dit med Daimglass som vi åt tillsammans? Inte vet jag. Det är liksom bara min finaste plats.

Nu ska jag ta en löptur och sen hoppa i båten till en annan fin plats. Vad trevligt. Liksom trivsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback