Äsch, jag glömde bara bort.

Dagarna går. Å en, å två, å tre åsåvidare. Varje stund jag är på bra humör tänker jag lite grann på de stunderna som jag inte är på bra humör. Det känns så himla bortkastat. Men det är ju så det är. Och just i dag är väl en rätt fin dag. Otroligt trött, men hyfsat produktiv ändå. Dubbel espresso till trots höll jag på att somna på kontoret vid tretiden. Jag är helt enkelt inte van att kliva upp till jobbklockan åtta dagar i rad. Men nu är det bara tre till, innan några dagars ledighet.

...

Äh, jag kommer liksom inte ihåg vad jag tänkte att jag skulle skriva. Jag går och lägger mig i stället. Fred ut och god natt. I morgon fortsätter arbetet med ismaskinerna. Två tummar upp och glada tankar så blir dagen bra. Det ryktas om utgång också. Kanske vore något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback