Jag tror jag har hittat det igen.

Det är helt ofattbart hur man kan svettas så mycket som jag gör i detta nu. Jag måste sitta ner och försöka göra av med ingen energi för att inte torka ut på fläcken (hahaha, jag är så otroligt ordvitsig ibland så det går inte att förstå!). En fin, men ganska jobbig i dag, springtur har jag i alla fall fått mig. Jag tänker, har man sagt till tjejen man köpte springskor av att man springer några gånger i veckan så måste man ju se till att göra det. Inge hittepå här inte!

I dag har jag hunnit med att vakna upp på Puffs soffa. Hos Puff är det förresten lyx. Där får man TVÅ kuddar. Hur bra som helst. Och det var en trevlig kväll i går, trots att T-Rex verkar ha tappat det, alternativt inte kommit igång. Hur som. I dag har jag hunnit med att jobba och läsa på lite om skillnad mellan plåt och stålplåt (för den intresserade tror jag det var så att stålplåt är benämning på plåt som inte är tjockare än 3mm). Efter jobbet tog jag svängen förbi Pärlans 6-årskalas och där var det tårta och skattjakt och bara allmän lycka i livet.

Nu när jag börjar återgå till lite mer normal transpiration ska jag duscha av mig och sen hämta ett troll och två tanter på flyget. Jippie! Alltså, T-Rex verkar som sagt ha tappat det, men själv tror jag att jag har hittat det. Det är en ganska fin känsla. Ibland blir man lite förvirrad bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback