Big Sea kommer alltid vara hemmaplan.

Onsdagskvällen kom och Holmsundsgymnasterna släpade än en gång ut bajsmattan och lite tjockmattor för att visa upp lite blandade småhopp. Sådant tröttnar vi aldrig på. Jag blev riktigt lycklig i själen av detta lilla evenemang med dessa fina människor och duktiga och lovande gymnaster. Storsjö kommer för evigt och alltid att vara hemmaplan och på nedslagsbädden med Tompatheman känner jag mig alltid hemma. Gymnastik for life, kan jag tycka och känna att jag saknar det hur mycket som helst.

Och appropå gymnastik! Den som slår upp debattsidorna i lokaltidningen kan förresten denna onsdag i juni få se Räddningspatrullen i egen hög person när det skrivs och frågas om bygge av Gymnastikens Hus här i Europas Kulturhuvudstad 2014. Lite otippat, kan man tycka, men vi gillar det! Och jag undrar också: När ska gymnastiken få sitt eget hus här?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback