Buone vacanze!

I går var dagen när det mesta bara gick trögt och inte alls planenligt. Jag glömde grejer, blev tvungen att gå fram och tillbaka. Tappade bort mig i internetdjungeln. Funderade kring flygstrejk. Tappade saker. Och sånt. Men jag var också på promenad med världens finaste bäbis. Han är en sådan briljant liten människa. Det var en fin ljuspunkt. Toppade dagen med att på kvällen skriva terminens sista tenta. Innan var det lite rörigt, efter kändes det ok. Men i stället för att vara glad och fjäderlätt kände jag mig mest utpumpad och trött. Så går det för perfektionisten. Hon kan liksom aldrig bara göra något. Inte när det är något som ska granskas av någon annan.

MEN! Nu spelar inget särskilt stor roll längre. För nu är det bara lite träning och lite städ och lite stadsärenden som ska göras och sen åker jag på semester. Tack världen för semester. Grattis till mig som får det i dag. I morgon åker jag till Italien. Andrò in Italia domani.

Vi kanske hörs om någon vecka. Annars ses vi på de italienska stränderna eller i de norrländska skogarna. Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback