Fröken, fröken!

Goda nyheter vill jag gärna fira med någon som blir lika glad över dem som jag själv. Tills vidare nöjer jag mig med att känna liiiite, lite mindre oro över den där hösten som man tyvärr måste ha någonstans i bakhuvudet fastän sommaren bara börjat. Livet är inte helt planlöst, men ändå ganska öppet. Det kanske ändå är en ganska fin kombo. Ja, jag tror det. Ju mindre planer jag har, desto närmare kommer världen. Och för att kunna ta mig ut i världen räknar jag för tillfället reservdelar och torkar bord ungefär varje dag. Varför inte? Jag får åtminstone varva mellan uppgifterna och sysselsättning gör mig gott. Jag gillar att ha saker att göra.

Tu es trop loin d'ici. Snart åker jag till Italien igen. För att dela de goda nyheterna och lite annat.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha så kul i Italien !!

Och hälsa young italian :)

2010-06-29 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback