"MallanB! Vad härligt det är att få ta på dig igen!"

Jag måste bara få skicka ett gigantiskt internettack till samtliga gymnastikfamiljemedlemmar som var med under den underbara kvällen i går. Det var min bästa eftermiddag och kväll på så, så, såååå länge. Åh, vad jag har saknat alla och åh, vad underbart det var att återförenas. Vi gör oss bäst i grupp och vi gör det alltid så otroooligt bra. Det går liksom inte att förklara, men vi vet ju att alla vill vara med i Larret. En av kvällens höjdpunkter var helt klart när samtliga brast ut i allsång till Silverland. Kvällens idé var absolut tanken att vi allihop ska flytta in hos Tompatheman en vecka per sommar. Tänk vilket fantastiskt kollektiv! Kvällens sämsta var definitivt att jag var tvungen att åka hem när vardagsrumsgolvet blev dansgolv, för att sova i tre timmar innan jobb. Bu för det. Jag vill ha revansch snart. Jag känner att detta kan bli en sommar med Larret. Vad tror ni?

Min kamera la av just när jag skulle ta första kortet på Lirre och Jerre, så jag hyllar denna fantastiska grupp människor med en favorit från förr i stället. Spagge på krogen, så klart!

Kärlek till Larret.


Kommentarer
Postat av: Marre

Larret forever :) Grymt roligt att ta på dig igen!

2010-06-21 @ 14:23:00
Postat av: Guran

Underbart att se dig igen MALLAN! :)

2010-06-21 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback