Någonstans mellan ELLE och kostymklädda män.

Jag älskar att resa. Förutom att komma fram till själva resmålet och vandra runt (läs: tappa bort mig på grund av mitt usla lokalsinne) i nya miljöer så finns det några andra saker som gör det här med resande trevligt, tycker jag.

Jag har redan talat om att jag älskar
flygplatser. Nummer två på listan är män i kostym som läser DI eller något annat affärsmagasin. Det här kan ju tyckas lite konstigt, jag vet, men dessa kostymklädda män ger mig liksom inspiration. Nu är det ju inte så att jag är helt dum och tror att alla kostymklädda människor är framgångsrika affärsmän, men det är framgång jag tänker på. Och jag tänker att framgång når inte vem som helst, bara den som jobbar för den. Och jag kan också bli framgångsrik, för jag är faktiskt riktigt bra på att jobba hårt.

Ja, ungefär det tänkte jag på sist jag satte mig på ett flygplan bredvid två kostymklädda män. Sedan dök jag ner i den tidning jag bara var tvungen att köpa för att omslaget var bland det finaste omslag jag någonsin sett. Jag läste om vad som är rätt i sommar och så tänkte jag lite till: att ja, jag ska minsann jobba hårt och ja, det finns säkerligen de som går i taket av det faktum att jag får inspiration av män i kostym och inte kvinnor! Jaja, sån är jag. Och jag skulle nog säga att jag i slutändan landar någonstans däremellan sminktipsen och kostymmännen.


Kommentarer
Postat av: bee

Ännu mer inspirerande framgångsrika ser dessa affärskvinnor ut, i kjol med matchande kavaj(helst i svart), som stressade pratar i sin mobil på väg till sin flight.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback