Men beslutsångest då!

Just innan jag skulle gå och träna öppnade jag ett mail som sa åt mig att jag är välkommen på jobbintervju på tisdag morgon. För ett sommarjobb. I Icke-Sverige. Men denna intervju äger rum i Malmö! Inte bra. Tid finns egentligen inte eftersom vi har en monstergruppuppgift som vi planerat att göra just på tisdag. Färdmedel som går fort är dyrt och färdmedel som går långsammare stjäl ju just av denna tid som inte ens finns. Själva jobbet är ju lite så där tvek, ska erkännas. Men jobb som jobb. Man tar vad man får. Inte för att jag ens vet att jag skulle få det. Det är ju det också. 

Så vad göra? Que faire? Säga ja, jag kommer och be gruppen om att få jobba från annan ort? Spendera pengar som egentligen inte finns på färdmedelsbiljett? Säga nej, jag kommer inte och leta vidare? Hoppas på att det här bara var ett alternativ och inte enda chansen? Ååå. Jag vet inte. Hej enorm beslutsångest! Det är ju där jag vill hänga i sommar. Och jag måste svara idag. Idag! Typiskt då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback