Again, if gymnastics were easy it would be called football.

Det finns faktiskt en till hamn här i världen som man alltid kan lita på. Det gör det ju så klart. Det är mammapappaochsyskon-hamnen. Den är faktiskt världsbra och föralltid stabil. Jag längtar dit nu. Jättejättemycket. Och jag längtar hem till mina käraste vänner. Jag vill umgås med dem och bara tänka på hur underbart livet är när jag träffar dem.

Och appropå världsbra. I dag har jag fått erfara att det finns många briljanta bloggande människor som, precis som jag, insett det vackra i världens bästa sport. Underbart, tycker jag. Och till alla de som ska tävla SM i helgen önskar jag ett jättestort lycka till.

Nu önskar jag bara mig själv en god natts sömn. För jag är rätt trött faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback