Det blir en fredagskväll i Stora Hörsalen.

It's friday! Men det är långt ifrån en fri dag. Jag laddar inför kvällen i Stora Hörsalen. Tre svenskaprova, två engelska och två franska är vad jag har att vänta. Hjälp, åh, hjälp. Jag pendlar mellan att vara sjukt, sjukt nervös och att tänka att det går som det går. Ja, det är väl klart, hur skulle det annars gå? En kan hoppas att de franska texterna är på det kulinariska temat, för sådant fick jag lära mig i Nice. Il faut boire oui, oui, oui. Il faut boire non, non, non. Il faut boire avant de mourir.

Om man vill kan man få hålla en tumme, korsa sina fingrar, för en liten själ som mig. Personligen tänker jag göra mitt bästaste bästa och det är ju det bästa man kan göra, har jag hört.




Kommentarer
Postat av: soffe

Jag håller tummar och korsar fingrar! Lycka till!!!

2010-05-07 @ 12:15:37
Postat av: Sandra

Älskar den bilden från Pompei! Advokatkvällen :D

2010-05-16 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback