Kärleksflygplatsen - så många frågor, så få svar.

Visste du att Arlanda Airport är Official Love Airport?

Jag undrar vilken slags kommitté som bestämt det. För det är väl alltid kommittéer av olika slag som bestämmer sådant? Vilka flygplatser har varit kärleksflygplatser förut? Hur länge i taget är en flygplats en kärleksflygplats? Måste flygplatsen hålla sig till vissa regler som utnämnd kärleksflygplats? Hur går själva utnämnandet till? Röstas det? Vilka sitter i valberedningen och tar fram kandidater i så fall?

Det här väcker så många frågor och jag känner att jag har så få svar. Vart ska man vända sig för att få lite klarhet i det hela? Jag kommer ju faktiskt att besöka denna kärlekens flygplats inom en väldigt snar framtid. Kanske att jag kan reda ut mina frågetecken då. Annars mottages svar väldigt tacksamt på
[email protected].

Fred ut. Kärlek till världen.


Kommentarer
Postat av: Alex

för en gångs skull kanske jag har ett svar på en av dina frågor, annars brukar jag mest grubbla vidare på dem. MEN jag tror att det har och göra med att kronprinsessan och daniel skall byta ringar i sommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback