Fönstershopping.

Häromdagen gjorde jag en djupdykning i min garderob. Den har inte blivit uppdaterat nästan alls det senaste halvåret. Jag har mest fönstershoppat och vid varje inkommet H&M-mail genast raderat. Så kan det vara när man prioriterar annat och detta beteende har gjort att jag faktiskt inte vill ha något. Köpbegäret är noll och jag går snarare och tänker på att jag vill rensa bort sådant som ligger och skräpar.

Det ska dock erkännas att jag ändå varit lite sugen på att inhandla något säsongsenligt inför den stundande sommaren. MEN! Det behöver jag inte! För när jag dök ner i min garderob hittade jag sommarklänningar som jag sparat trots att jag trott att jag inte längre kan ha dem. Inte vet jag varför jag har trott det, men den tron var i alla fall helt fel. Jag gick på shoppingtur i min egen garderob helt enkelt och fynden åker rakt ner i resväskan till Italia.



Fönstershopping när det är som bäst. Men vad kan man tänkas vilja ha i detta fönster egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback