SkrivPuff: Om ett oväder.

Som ett åskväder på öppet hav. Kulingvarning och kraftig nederbörd. För att inte tala om blixtar. Och på detta öppna hav, på denna gungande skuta finns inga livbåtar, inga flytvästar, inga livbojar. Det är bara att hålla i sig hårt, hårt. Sluta ögonen och hoppas att stormen ska passera. Att havet ska mojna.

Vid gryningen är det i regel lugnt igen. Men besvikelsen är total då huvudvärken är kvar när jag slår upp ögonen efter en stormig natt. Tack för det. Trevlig torsdag.


Kommentarer
Postat av: Fröken Johansson

Klockren beskrivning av migränanfall!! Well done!

Postat av: Pia

Effektfullt slut. Gillar.

2010-11-11 @ 14:06:01
Postat av: Drumalex

Trots att jag inte är drabbad av denna åkomma förstår jag nu hur det känns.

2010-11-11 @ 17:14:24
Postat av: razaha

Mycket bra beskrivet. Jag lider också av denna åkomma.

2010-11-11 @ 18:59:59
URL: http://novellbloggen-razaha.blogspot.com
Postat av: Ethel

Ja bra och fantasifullt beskrivet!

2010-11-12 @ 08:14:32
URL: http://tittelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback