Rutigt för rutan.

Jag satt och kvällspluggade i mitt kök igår. Jag har hela veckan tänkt att jag kan nog hålla mig med de gardiner jag har där. Inte behöver jag julgardiner i köket. Någon måtta får det väl vara. Eller får det? Nja, alltså, jag börjar tveka lite grann och jag önskar att jag hade juliga köksgardiner. Inte handlar jag mycket grejer i dessa dagar. Jga är i ärlighetens rätt less på att konsumera och ser inte poängen. Men ett par julgardiner i köket, jo, det skulle nog ändå göra mig än lite lyckligare. Jag lägger allt mitt hopp på den närliggande second hand-butiken. Finns det månne något rutigt där? Ska gå å kik.



Kommentarer
Postat av: Karin

Ååå så julmysigt. Avis.

Postat av: Anonym

Måste julgardinerna vara rutiga? Kram Motti

2010-11-26 @ 11:46:29
Postat av: GUESS WHO?!

- nej nej jag bor inte i italien utan sverige :) haha!

2010-11-26 @ 18:07:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback