Vi tänder ett ljus i advent. Det sprider ljus i vårt mörker här.

Hurra! Nu får man verkligen börja jula på riktigt.

Kvällen igår blev senare än vad jag hade tänkt - så går det när man har trevligt - så jag tog en schyst sovmorgon. De två timmar jag varit vaken denna första söndag i advent har jag spenderat vid mitt köksbord. Med DN (I love DN jättemånga utropstecken), vört och kaffe. Mmm. Livet kan vara sämre. Det kan även vara lite bättre, men nu är det bara en månad kvar tills jag är in Italia igen. Och det som är så fantastiskt är att det den här gången inte är en månad bara av väntavänta längtalängta. Det är en månad av julmys. Hurra! Så mycket lättare allt känns med tomtar och änglar i världen.

Käraste läsare (vem du än är), nu jular vi på och känner oss lyckliga. För det är vi värda.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag o min bästis hade dessutom 4 år då vi inte alls var vänner men sen bara vi blev det igen..aldrig pratat om varför det blev som det blev eller kommit med beskyllningar..bara fortsatt vara vänner.

underbart!

Postat av: Anonym

Ser himlans mysigt ut:)

2010-11-28 @ 12:56:49
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: mouton

christmass is coming...damn it, isn't there a year where it skips!?



I miss u puss puss

2010-11-28 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback