Medusinering.

Jag är normalt sett ganska skeptisk till naturläkemedel och annat, men när det börjar klia i halsen brukar jag ändå dricka ett glas med Esberitox. Jag tänkte göra så även denna gång, men innan jag droppade i vätskan i vattenglaset hann läsa på flaskan att den var bäst före 2009-07. Min fråga är då; är det farligt att klunka i sig Esberitox som har dryga året på nacken? Jag skulle verkligen vilja mota bort den förkylningskänsla som ligger i halsen. Måste jag gå till Apoteket och köpa en ny flaska?

Måste för övrigt påpeka att mängden läkemedel som var kvar ändå måste säga något om mitt för det mesta briljanta immunförsvar. Förkylning infinner sig väldigt sällan. Men varje gång den gör det känns det lika meningslöst.



Kommentarer
Postat av: alexXandra

sv; ja visst är det :) och det bästa är att man kan variera det på så många olika sätt. frukostmuffins, matmuffins, söta muffins. kan tipsa dig om boken som jag har använt mig av när jag gjorde muffinsen. jättefina bilder och massor av muffinsrecept :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback