SkrivPuff: Om att utveckla.

Jag och min Bästis undrar ibland vad det är för fel på alla idioter. Finns det något tråkigare än platta människor? Ni vet, sådana som man ser och så är det liksom bara det. Eller sådana man pratar med som säger att "det är jättebra" eller "nej, det tycker jag inte om" och så är det inte mer. Men varför? Jag undrar alltid varför. Kan hända att jag är lite lätt varförskadad efter den varförgillande gymnasieutbildningen jag gick samt flertalet terminer som språkstudent på uni, men jag kan bara inte nöja mig utan att fråga varför.

Jag lyssnar heller på en dålig utläggning och idiotförklarande argument än en person som bara gillar eller inte gillar. Med det inte sagt att det alltid krävs en åsikt om allt. Ja, sådana har vi väl alla stött på. Det är en annan kategori stolpskott. Jag gillar bara djupet om det är på riktigt. Och jag vill behöva använda min hjärna även när du pratar. Annars somnar jag. Det blir bara platt fall. Ja, det bara är så, helt enkelt. Det gillar jag.


Cheese! Hör av dig till Redaktionen om du har problem med undertexterna.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vem definierar vad som är på riktigt? =)

Postat av: Redaktionen

Det kan man aldrig veta. Därför är det viktigt att vara på sin vakt för sådana som bara låtsas ;)

2010-10-26 @ 15:04:55
Postat av: BettyB

Det är tråkigt med människor som inte är på riktigt. Både dem själva och andra.

2010-10-26 @ 15:18:10
URL: http://skrivblogg.bloggo.nu/
Postat av: BettyB

Både FÖR dem själva och andra, skulle det stå:)

2010-10-26 @ 15:19:15
Postat av: Karin

Den är bra.. hon har ju ett speciellt sätt att skriva på.. vet du vad den handlar om? storyn? dock inte lika bra som blonde.. men det är ju ingen bok:)

2010-10-26 @ 16:27:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: marmoria

Jag hatar kategoriska människor.

2010-10-26 @ 17:52:51
URL: http://marmoria.blogspot.com/
Postat av: Kalle Byx

Man får räkna med diverse skador under sin utbildning.

2010-10-26 @ 19:55:50
URL: http://www.ormanas.blogspot.com
Postat av: B

Hata idioter. Tror ändå jag ogillar de som måste ha en åsikt om allt lite mer..

2010-10-28 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback