Trädklättrare.

Jag var ett ganska mesigt litet barn, men tyckte ändå att det var spännande att klättra i träd. Jag släpper aldrig taget om mitt glada barnasinne, alltså tycker jag fortfarande att det är trevligt att klättra i träd. Ibland kan det dock vara lite svårt så där i startgroparna. Fastän första grenen ser ut att vara nära marken kan det vara knepigt att ta sig upp, hitta fotfäste och bra grepp. Då är det ju bara för bra att ha någon som kan agera lite som ett stöd och hjälpa till med det första klivet. Väl uppe i trädet är det bara att klättra vidare. Passopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja svenska fjäll är verkligen vackert :) Älskar att bo här!

Fin bild btw!

Postat av: Anonym

- haha det gjorde jag alltid när jag var liten !

2010-10-05 @ 11:58:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Var med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg om du vill! :)

2010-10-05 @ 21:31:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback