Utkast: Jag har ...

"Jag har någon slags hatkärlek till folk. Folk i allmänhet. Mhm. Jag avskyr stora folkmassor. Mycket folk omkring mig. Som är ivägen. Går för sakta. Cyklar på fel sida. Säger idiotiska saker. Samtidigt älskar jag att titta på folk."

Ja, här ovan citerar jag mig själv. Detta utkast hittade jag i min egen blogg. En ganska bestämd men samtidigt vacklande åsikt som aldrig blivit publicerad. Jag undrar jag när detta skrevs och vad Folk hade gjort mig just denna dag. Säkerligen bara varit ivägen i största allmänhet.

Om någon för övrigt intresserar sig för undertecknads hälsa kan vi på redaktionen meddela att även denna dag började med huvudvärk och illamående. Jippi. Det har dock avtagit något, så kanske blir det inte en pina att dansa chacha i kväll. Fingers crossed.


Folk, folk, folk vill åka skridskor och gå på julmarknad på Place Masséna, Nice.


Folk, folk, alltid packat med folk på Wayne's, Nice.


Folk, folk, peppat folk vill se OGC Nice krossa Lyon (vilket också blev utfallet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback