Dag... dunno med vackert väder.

Det här kanske känns tjatigt för er där hemma (ja, Norrland är för alltid och alltid hemma) som har snöoväder, men här på västkusten är det ännu en jättevacker höstdag! Jag som trott att hösten i Göteborg bara är regn och blåst. Javisst, vi må ha årets muppigaste månad, november, att vänta med allt sådant, men hittills har hösten i västern varit fin. All cred till det. Se, jag försöker göra mig vän med västis.

Är dock fortfarande lite ovän med min hälsa, så även denna vackra höstdag upplevs genom fönstret. Men i dag har jag i alla fall bäddat min säng lite lätt och klarar mig i upprätt position. Det är alltid ett framsteg. Förhoppningsvis har jag lite kraft att ta igen missat plugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback