I dag är ingen vanlig dag.

Nej, det är sanna mina ord ingen vanlig dag i dag. När jag gick till uni såg jag en gul spårvagn! Helgul. Och som om inte det vore nog för att göra en dag ovanlig så läste jag i dagens DN att allas vår Pia Hansen, guldmedaljör i Dubbeltrap i OS i Sydney 2000, fyller 45 år på lördag. Hurra!

Dagens vistelse på Handels var späckad med redovisningar om det ena och det andra. Undertecknad med gruppmedlemmar pratade om avstånd. Absolut hit och relativt dit. Om prick en vecka kommer vårt avstånd att minska från hurlångtdetnuärmellanSverigeochBrasilien till noll. Inte en minsta millimeter ska jag ge honom. Stackars människa, kan kanske tyckas, men det är sådant man får ta när man åker jättelångt bort.

Nog om det. Påminner än en gång om Pias 45-årsdag. Skicka henne en tanke och varmaste gratulationer nu på lördag. Hon är faktiskt den som gett Dubbeltrap ett ansikte. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback