Barnet, när kommer du?!

Oj. Helt galet. Nästa gång jag träffar B har hon kanske gått från tjockis till mamma! Milda makter. Det är ju helt galet. Inte ens nu vet jag om jag har förstått att det faktiskt kommer att kläckas ett litet barn. Ett riktigt barn. Kanske med anknäbb. Kanske med räköga. Vi håller tummarna. Det är helspännande nu!

Har inte det minsta kommit igång med uppsatsen som ska in på tisdag. Drömmer om att köpa skor. Äter M&M. Längtar efter solsken och värme. Är nöjd över plastlådorna som fått ordning på mina smycken. Har jag berättat att ordning och reda gör mig exalterad?

Vad ska det bli av en sån som jag? Det kan man aldrig så noga veta.

Kommentarer
Postat av: soffe

Ordning och reda gör mig också exalterad. jag gjorde om lite på mitt rum nu + sorterade i lådor och ordnade upp smycken etc. skönt!

2007-04-21 @ 00:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback