En varningsskylt med tydligt budskap.

Det var mycket som var konstigt med Allsång på Skansen ikväll, det lilla jag hann se. Någon annan än Helen Sjöholm som sjöng "Du är min man", Tommy K i vit kostym, någon slags konstig hatt och svarta bågar och en minimänniska med skägg, fast han var inte en dvärg. Underligt.

Ikväll var verkligen en du-borde-sitta-på-en-uteservering-och-dricka-en-kall-öl-kväll. Så var dock inte min plan, så alternativ b fick bli folköl och mackor med salami och brie. Inte fy skam det heller.

Innan läggdags vill jag bara bjuda på en instressant skylt vi hittade i London, Richmond, närmare bestämt. Den talar sitt tydliga språk, om man säger så. Ser ni en sån här, spring för livet! Sov gott.

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback