Vantväder men bra ändå.

Idag har varit en bra dag. Fick mycket gjort av det som stod på listan, allt utom två saker faktiskt. Och det var trevligt att träffa vännerna som jag inte sett på länge. Mindre trevligt då jag på vägen hem upptäckte att det faktiskt var vantväder idag. Det är inte klokt.

Dagens roligaste telefonsamtal kom från
Soffe.
Ring, ring!
- Hej det är Malin.
- (viskning) Hej det är Sofia. Hur är det?
- Jo det är bra. Hur är det själv?
- (viskning) Bra. Du, jag kan inte prata så mycket.
- Men varför ringer du då?

Det visade sig sen att tjejen var på biblioteket och ville ha boktips. Därav den viskande stämman och kommentaren ovan. Men otroligt roligt var det. Soffe, min vän. Jag känner redan ett sug att semestra i Jönköping.

Så, summan av kardemumman; Bra dag, trots vantdag.

Kommentarer
Postat av: soffe

Haha. Du är hjärtligt välkommen att semestra i JKPG när du vill!

2007-08-31 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback