Because I'm Pascal's girlfriend!

Dagen började med bikinispaning. Helene och hennes vän köpte varsin, men jag höll låg profil eftersom jag redan inhandlat tre den här säsongen. Ibland kan jag hejda mig. Ibland. Sen följde jag med Sally till gymmet. Det var mage, armar och ben i en slags cirkelträning. Väldigt roligt. Gyminstruktör Dave var grym och pressade hårt. "I'm pushing you extra hard just because you're Pascal's girlfriend!" Damn you, Pascal. Nej, jag gillare faktiskt. Insåg hur mycket jag saknar att träna och ha någon som pressar mig till bristningsgränsen.

Ganska just hemkommen och sitter här och luktar äckligt. Ska gå till kiosken nedanför och inhandla något lunchaktigt. Gruvar mig redan för uppförsbacken på väg hem. Sen blir det mest troligt pool och Jane E. Behövde förresten inte hålla henne i handen igår när jag skulle sova, utan somnade med lampan släckt och nöjd över att inte ha någon som klagade på att jag snodde åt mig allt täcke.

So long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2 veckor liten drygt sen kommer vi, som sagt. Jiiiha!!! Måste bara inhandla solskyddsfaktor (tror det blir styrka 4 eller 6) för det här håller inte. Jag ser ut som Frida gjorde en gång på högstadiet efter en majdag i solen ute i Fläse....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback