Ingen midsommar här inte.

Dagens (och gårdagens) depp: Inte ett midsommarfirande så långt ögat kan nå.

Jag sitter i en soffa i ett land som är varmare än självaste solen tror jag. Det går knappt att andas. Vet inte vad vi ska göra idag. Jag vill spana in en nyöppnad affär.

Börjar bli riktigt mycket folk på restaurangen nu. Igår var det nog rekord. Både jag och Pascal var tvugna att springa omkring ute i restaurangen emellanåt. Kul, kul. Tiden går aningens fortare när det är så. Nackdelen är att antalet glas att putsta går hand i hand med antalet matgäster. Damn it. 

Kommentarer
Postat av: Friiida

Hejhej paltkompis. Verkar som att allt är bra med dig vilket jag uppskattar. Låter som det är underbart väder hos dig med.. fast här hemma ska vi inte heller klaga. Har legat på en filt hela dagen på gräsmattan på Bygränd 6. Mys.
Bra att du lever och mår bra.
Ha det så jättebra så ses och hörs vi. Hälsa Passe. Pusshej
(Andre var lite besviken på att du inte svarat på hans sms om det fanns gratis boende om han och Gurra ska komma och hälsa på...) :)
Puss och kram

2007-06-23 @ 16:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback