Dunderhelgen!

Vilken panghelg! Jag var taggad till tusen innan och det blev till och med bättre än väntat. Bättre tjejer finns ju inte! Som de har kämpat. Ett kvällspass i fredags, hela dagen igår, ett morgonpass idag och det fanns fortfarande krut i de flesta. Jag är så impad och stolt. Många dubbla volter, alla körde halvskruv, vi fick se både hela och halva skruvar på salto och givetvis ett gäng roliga felhopp. Lite lip, lite krämpor och lite tunga huvuden, men efter ett seriöst snack gick kurvan stadigt uppåt och höll sig där resten av helgen. Älskade, underbara, tjejer! Det här var så roligt så vi ska redan boka in reprisen.

Tack för i helgen. Ni är verkligen BÄST!

image10

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom är så söta dina små barn. Och det är verkligen kul att åka iväg på tävlingar eller cuper. :)
Nu är det bara 33 dagar kvar men bara 3 för dig va?
Tänkte på en sak idag på bussen påväg till jobbet... Solskyddsfaktor! Vad har du för någon med dig? Känns onödigt att vi ska ha samma.
:)
Vilket roligt "problem"! Jag längtar!!

Postat av: Johanna

Dra bär med solskyddet. Viktigt att inte bränna sig! Vill ju inte se ut som Donatella Versace som gammal tant.
http://www.theage.com.au/ffximage/2005/09/30/versace1_gallery__470x333.jpg
Så jag ska försöka sola med måtta i år och framför allt med solskyddsfaktor. Ciao bella!

2007-05-28 @ 12:12:56
URL: http://www.sja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback