Kappsäckkappsäck.

Packa pappas kappsäck. Packa pappas kappsäck. Gosh, det är till och med svårt att stava.

Hur som haver, det är inte pappas kappsäck som ska packas, utan min egen. Kläderna är nere. Jag tycker faktiskt inte att det är
såå mycket. Jag ska faktiskt vara borta i två månader. Ska bara kasta ner resten i den andra väskan och sen ska det väl vara klart då? Och efter det har jag hört att det är bara att ge sig iväg.

Nojig som vanligt tror jag att jag har tittat fel på både tid och dag och årtal. Men biljetten säger fredag 1 juni 2007. Det är imorgon va? Eller? Fröken Dagavill har inte så stor koll, men hoppas på det bästa.

Packningen går vidare. Vilken himla tid det tar (när man gör allt annat än packa varannan sekund).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback