Dömd för datavirus och trasig gylf.

Ombesiktning - check! Nu är det bara en lång, lång lista kvar på saker att göra idag. Ringa hit och ringa dit, läsa det och skriva det, handla och laga mat och lite annat smått och gott (jag kanske ska baka något också?). Första projekt blir att sitta här på UB och läsa innan föreläsningen börjar. Ambitiöst, skulle jag säga. Fast ändå inte då det är otroligt nödvändigt.

Dagens i-landsproblem är
den-första-svensken-som-blir-dömd-för-att-sprida-datavirus. Utan tvekan. Ja, det och ett gäng andra triviala händelser som bara gör att dagen blir helt vriden. Så som att min gylf åker upp med jämna mellanrum.

Ha en bra dag, kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Johanna

JIIIIHA! Jag hörde N:s pln att ni stannar här om det inte blir Oslo. GRYMT!!!! Och vad roligt att du kommer den 1a redan. :) Jag längtar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback