Dagen som inte hade behövts.

Det här har varit en sån där dag som inte hade behövts. Huvudvärk på morgonen. Somna på soffan. En smäll i huvudet på träningen. Och så när jag promenerade från styrelsemötet öppnades hela himlen och det åskade och blixtrade. Varför? Det är det ingen som vet. Men jag hade lika gärna kunnat vara utan den här dagen. Jag är på mindre bra humör, helt enkelt. Oh, well. Snart får jag stänga av. Bra det.

Jag ska dock först berätta om vår visit på K-vallen igår. Nos-tal-gi. Jag var helt övertygad om att jag var 15 år igen och ihop med en av backarna (vilken stalker alltså). Vad som tog mig tillbaka till nutid och det faktum att jag är lite äldre var termosen med kaffe och påsen med muffins som vi hade med oss. Jojjan prickade även av sittunderlag (någon slags pläd till och med). Det hela var fint och här kommer några bilder.

image133

image135image136
image134


Kommentarer
Postat av: Lainen

På Bilderna framgår det inte riktigt hur varm det är... Vissa ser väl påbyltade ut med varm jacka och mössa, medan vissa verkar glassa i solen med tunn jacka och solglasögon. Vad är det för temperatur där hemma egentligen?

2007-10-01 @ 09:23:22
Postat av: emmber

Fint var verkligen ordet!

2007-10-01 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback