Vad vill hon säga?

Dagens fråga.

Nu har jag inte riktigt lyssnat på hela texten i Idol-Amandas låt, eftersom jag försöker så gott jag kan att hålla för mina stackars öron så de ska slippa det väsande och skrikande oljudet, men vad vill hon säga egentligen? Det enda jag snappar upp är "money makes the world go around",  "what goes up will (must, vad hon nu sjunger) come down" och "do you love me".

Vad pusslar vi ihop det här till? Vill hon sälja sin kärlek? Har hon kastat upp något som hon väntar på ska komma ner? Eller är dessa välkända fraser helt enkelt bara ett PR-trick för att sälja detta väsande och skrikande oljud?

Kommentarer
Postat av: celine

hahahaha älskar dina inlägg
tycker att du utrycker dig såååå braaaa
ha det så bra , kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback