Pump it up!

Igår pratade jag i telefon med en kvinna som lät som en telefonsvarare, alternativt flygvärdinna som går igenom säkerhetsdemonstrationen - spännande!

Igår ringde Pärlan, 3 år, mig och sjöng Gläns över sjö och strand - gulligt!

Igår satt jag i tvättstugan och väntade på att min tvätt skulle bli torr - inte okej!

Igår hade min bilgranne lämnat en lapp på vindrutan där det stod att jag alldeles för ofta parkerar för nära honom - sorry!

Idag tog jag en megalång sovmorgon och strosade sedan omkring på stan. B var förbi här nyss och fick sig en kopp kaffe och en bulle. Snart ska jag iväg till kidsen för snölek och tältning och sen blir det Mello. Såklart Jag älskar Mello. Se och lyssna bara. Pump up the volume!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback