Hur gick det egentligen på tävlingen, fröken Ordförande?

Då kanske ni undrar hur det gick för Tävlingskommittén att slutföra sitt uppdrag igår? Och då kan jag meddela att det gick bra. Ja, jag tycker det. Allt och alla var på plats, saker och ting flöt på som planerat och samtliga 156 gymnaster hade alla kroppsdelar på rätt plats och i rätt vinkel när allt var över. Skönt. Som Ordförande i Tävlingskommittén vill jag tacka alla som var med. Tack.

Ett extra tack till mina underbara tjejer. Lära sig ett friståendeprogram på en ynka vecka. Det är en stor prestation. Första gången med svårighetstabell. Inte ett enda fall. Det är en enorm prestation ska jag tala om för dig som inte förstår. Gårdagens prestationer gav mig massor med energi och ork. Det går nog!

Som alltid var Rehnarnas pappa på plats med kameran i högsta hugg och kunde fånga detta underbara spektakel på bild. Till tonerna av Baywatch ställde Marran här en av sina bästa skruvar. Mums. Se och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback