Möte med den nya hemstaden.

Visst är livet bra finurligt ibland? Idag är första dagen som mitt ben inte värker konstant. Det känns bra. Givetvis valde dock huvudet att framkalla någon slags migränliknande huvudvärk. Fantastiskt. Spontant känner jag att en massage skulle vara på sin plats.

Anywho. Imorgon åker jag ut och flyger igen. Jag ska besöka min hemstad to be. Det känns spännande. Jag känner att jag kommer kika på staden med andra ögon. Kanske om jag har tur bakom solglasögon. Att jag ska sitta i fem timmar och skriva för brinnande livet för vad som gäller min framtida framtid känns för tillfället sekundärt. Primärt är utan tvekan mötet med två underbara vänner. Åh, det ska bli så fint att få ses tillsammans igen. Det är inte en dag för tidigt för uppdatering och det kommer väldigt välbehövligt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback