Encore une fois.

Jo tack, man känner igen en fiende när man ser den!

Nej, jag hittar inga svenska ord för det jag vill säga. Vad jag vill uttrycka skulle göra sig så mycket bättre på engelska för där hittade språknörden en töntig ordvits. Men det skulle kännas ambitiöst och lite konstigt, så jag stannar här bara. Det var ändå inget särskilt. Förresten, appropå det här med språknörderi, idag var det så himla påtagligt att vi verkligen är språknördar. En enkel och väldigt konkret fråga blev helt plötsligt en djup och filosofisk diskussion. Väldigt nördigt. Vi kom på oss själva efter ett tag.

Jamen alltså. Ja. Godnatt då. Det var som inget mer.

Kommentarer
Postat av: Östman

You and me both.

2009-02-26 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback