Berggren, I have a confession to make...

Det här känns väldigt jobbigt att göra, men jag känner att det är lika bra att tala om det för hela världen på en gång. Främst till Berggren, min YPIC (Yatzy Parter In Crime). Det ska sägas att det var länge sedan tärningarna rullade, men igår och idag blev det två partier. Och, here we go, jag led tunga förluster i båda! Jag var djärv, jag satsade aldrig på ettorna och jag var noga med hur jag la tärningarna när det var stege på gång, men ibland räcker inte ens de yttersta försöken. Det känns för tillfället lite jobbigt, men jag hoppas att du, Berggren, kan se mig med respekt ändå.

Nu ska jag sörja lite grann och öva på att slå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Malin, det var starkt av dig att berätta. Men efter att sådant nederlag behöver man få lätta sitt hjärta även om det känns jobbigt. För att vara en tjej som varit sjukt nära 200-gränsen så känner jag att jag att jag fortfarande har respekt för dig. Vi får träna upp slåtekniken nån gång!

2009-07-04 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback