Iskall, solig Midsommar.

Fin Midsommar önskar jag folket i världen. Min känns lovande. Klev upp i en gryning med klarblå himmel och sol och drog till jobbet. Jag och Arran jobbade på som aldrig förr och en timme efter vi stängt restaurangen gick vi hem. Underbart. Innan dess hann vi få komplimanger från två helt lyriska gäster. Bra jobbat av oss. Nu är jag hemma i skärgården och har laddat kylen. Jag och Jonnu har hunnit med att spela lite kort också och jag kan bara konstatera att jag är bäst på Stress, men där stannar även mina skills. Tog förresten kniven med mig ut i gårdens lilla skog och har förberett för en Midsommarstång. Så klart! Nu ska jag sätta mig i bastun ett tag innan det är dags att börja förbereda lite efterrätt och sånt. Sen kommer gänget och då ska vi bara ha en trevlig afton tillsammans. Och jag ska inte gå och lägga mig, för det sa de på radion att man inte ska göra ikväll.


Happy Midsummer, happy people!

Hoppas solen skin på er. Det gör den på mig, men he ä int varmt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback