Intelligens eller bara en vanlig hederlig fågelholk?

Jag har varit vaken i flera, flera timmar. Ända sedan gryningen. Om det nu är någon sådan numera. Det är ju ljust natten lång. Jag vet. För övrigt något jag gillar med Norrland. Herregud vad jag börjar bli Norrlandskär nu på senaste. Typiskt mig. Jättetypiskt mig att vara så himla oförberedd inför tenta. Nästan alltid samma. Sist var jag king. Pluggade som en galning. Oklart om det var till någon nytta, men det kändes i alla fall bra att ha läst så mycket.

Lite så här känns det nu. Liksom lite så där: Hallå? Vadå? Va? Har jag tenta på lördag? Måste jag plugga? Har jag kuggat förra tentan? Kan jag något eller kan jag inget? Är jag dum i huvudet eller finns det någon slags intelligens kvar på hjärnkontoret? Det är det man inte riktigt vet. Särskilt svårt blir det att avgöra när det finns bildbevis på något slags fågelholkigt uttryck.


Kommentarer
Postat av: Motti

Vadå fågelholk? Nu fröken duktig får du släppa på självkritiken ochjag säger bara åter en gång du är bäst. Upp med humöret och kämpa på snart är terminen över och sommaren är här. Kramiz från Motti.

2009-05-28 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback